|
|||||||
How many Languages do you know?
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Rate Thread | Display Modes |
|
|||
|
Quote:
im fluent in french,bangla,english hindi,punjabi and gujrati. all the rest i know bits and bobs.
|
Bangali (first language) English (second) Arabic (beginner) Sign Language (british standard) (beginner)
@ ------------------------- FEATURES F for Friendliness E for Efficiency A for Adaptability T for Trustworthiness U for Uncompromising (in principles of Islam) R for Reliability E for Expertise S for Sociability |
|
|||
|
Quote:
I,m the same, I only know three languages. Bengali,Engish, and French. |
|
|||
|
[
bedeshini, u seem to like french alot. can u speak it fluent??? bonjour, bedeshini, u at il appris le francais a l'ecole? quel genre de chanson u ecoutent-ils la chanson francaise romantique?? n'importe quelle voie, j'espere que vous appreciez le sejour d'ur à b.com . au revoir
|
Quote:
Oui, j'ai apprendre mon francais a l'ecole. J'ai commencer dans la jardin d'enfant, jusqu'a ma dernier classe a l'ecole secondaire. Mes chanteur prefere sont Roch Voisine et Mario Pelchat. C'est possible que vous ne les connaitre pas. |
|
|||
|
bonjour, son est-il I vrai havent a-t-il entendu parler des noms Roch Voisine, que l'enfer sont eux?? lol! le dont i pensent que vous pouvez parler français, I moi-meme avez le Francais de laernt a l'ecole de grammer. c'etait un sujet d'amusement et j'ai visite la France sur 3 occaisons. nous sommes restes au novotel a Paris. pouvez-vous parler le bangla??
Previous Thread
|
Next Thread
»
| Thread Tools | |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|
All times are GMT +1. The time now is 19:47.

Linear Mode

Algeria
Ecuador
Morocco
Nepal
Nicaragua
Puerto Rico
Scotland
South Africa
Ukraine
Virtual Countries